Şampiyonlar Ligi'nde format değişikliği planlanıyor

UEFA'nın, Avrupa'nın 1 numaralı kupasına ilginin daha da artması amacıyla formatı üzerinde değişiklikler yapmayı planladığı öne sürüldü.

UEFA Şampiyonlar Ligi'nin grup aşamasında daha fazla takımın yer alacağı, yeni planlamaların masaya yatırıldığı iddia edildi.

İngiliz basınında yer alan haberlere göre, UEFA'nın en önemli organizasyonu Şampiyonlar Ligi'ne ilginin daha da artması amacıyla formatı üzerinde değişiklikler yapılması planlanıyor.

Planlamalar arasında, organizasyona yeni bir eleme turunun daha getirilmesi ve "Süper Lig Grupları" adıyla sekizer takımın yer alacağı 2 grup oluşturulması yer alıyor. Şu anki sistemde, 8 grupta 4 takım mücadele ediyor.

Haberlerde, UEFA'nın yapmayı planladığı değişiklikler üzerine kulüplerle görüşmeler yaptığı, nihai bir organizasyon şeması konusunda ise henüz anlaşma sağlanamadığı vurgulanıyor.

ÖZEL DAVETİYE ÖNERİSİ

UEFA'nın televizyon şirketleriyle önceden yaptığı anlaşmalar nedeniyle 2017-2018 sezonunun sonuna kadar Şampiyonlar Ligi'nin formatında herhangi bir değişime gidilemeyecek.

İtalyan temsilcisi Inter'in, liglerinde başarılı olamayan önemli kulüplerin Şampiyonlar Ligi'ne alınması için özel davetiye (wild-card) verilmesi yönünde UEFA'ya öneri sunduğu, Avrupa Kulüpler Birliğinin ise İtalya, İngiltere, İspanya, Almanya ve Fransa'dan 20 takımın birbiriyle karşılaşacağı yeni bir turnuvanın yapılması konusunu masaya yatırdığı kaydediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.