Serena Williams 157 haftadır zirvede

Dünya sıralamasında 157 haftadır ilk sırada yer alan ABD'li tenisçi Williams, "dünya sıralamasının zirvesinde üst üste en uzun süre kalan 2. kadın tenisçi" unvanını aldı.

Kadın Tenisçiler Birliği'nin (WTA) açıkladığı güncel sıralamaya göre, 18 Şubat 2013'te yükseldiği ilk sırada 157 haftadır kalmayı başaran 34 yaşındaki ABD'li tenisçi Serena Williams, 14 Haziran 1982'den 9 Haziran 1985'e kadar 156 hafta boyunca sıralamanın ilk basamağında yer alan Çekoslovakya doğumlu ABD'li Martina Navratilova'yı geride bıraktı.
Kariyerinde 21 "grand slam" şampiyonluğu bulunan Williams, böylece Alman Steffi Graf'ın 186 haftayla rekoru elinde bulundurduğu "dünya sıralamasının zirvesinde üst üste en uzun süre kalan kadın tenisçiler" listesinde 2. sıraya yükseldi.
19 Eylül 2016'ya kadar liderliğini sürdürmesi halinde de Graf'ı geçecek Williams, 157 haftalık bu periyotta Fransa Açık ve ABD Açık'ta ikişer, Avustralya Açık ve Wimbledon'da ise birer kez olmak üzere grand slam turnuvalarında 6 şampiyonluk elde etti.
Dünya sıralamasının zirvesinde bundan önce 5 serisi bulunan Williams, ilk kez 8 Temmuz 2002'de ilk sıraya çıkmış ve 57 hafta boyunca yerini korumuştu. Kariyerinde 69 tekler şampiyonluğu kazanan Williams, 2009-2010 yıllarında da 49 hafta zirvede kalmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.