Fenerbahçe'de yeni hedef puan farkı rekoru

2013-2014 sezonu şampiyonluğu garantileyen Fenerbahçe'de yeni hedef, en fazla puan farkıyla şampiyonluk kazanan takım unvanını almak.

Spor Toto Süper Lig'de son 3 haftaya en yakın rakibinin 12 puan farkla önünde girerek 2013-2014 sezonu şampiyonluğu garantileyen Fenerbahçe'de yeni hedef, en fazla puan farkıyla şampiyonluk kazanan takım unvanını almak.
Birinci ligde 3 puanlı sisteme geçilen 1987-1988 sezonundan bu yana şampiyon takım ile lig ikincisi arasındaki en yüksek fark 12 olurken, sarı-lacivertlilerin kalan 3 haftada bu farkı arttırma şansı bulunuyor.
68 puanla zirvede bulunan Fenerbahçe ile 56 puanlı 2. sıradaki Galatasaray ve 55 puanlı 3. sıradaki Beşiktaş'ın, 3 haftalık bölümde alacağı sonuçlar durumu belirleyecek.
Rekor 12 puanla Galatasaray'da
Süper Lig'de bugüne dek sezon sonlarında en fazla puan farkı şampiyonluğu Galatasaray elde etti.
Üç puanlı sistemin ilk kez uygulandığı 1987-1988 sezonunda ligi 90 puanla, ikinci sıradaki Beşiktaş'ın (78 puan) 12 puan önünde tamamlayan sarı-kırmızılı ekip, bitime 2 hafta kala şampiyonluğu garantilemişti.
Fenerbahçe en çok 10 puan fark yaptı
Sarı-lacivertli takım 3 puanlı sistemde şampiyon olduğu sezonlarda en çok 10 puan farkla ligi noktaladı.
Sistemin ikinci sezonunda 1988-1989'da 93 puanla şampiyon olan Fenerbahçe, 83 puanlı Beşiktaş'in 10 puan önünde yer aldı.
Sarı-lacivertliler 2006-2007 sezonunu da 70 puanla zirvede tamamlayıp, 61 puanlı ikinci Beşiktaş'ı 9 puan gerisinde bırakmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.