Kayıtsız şartsız Beşiktaş

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, "80 bin Kartal, ele güne kime sahip çıktığını çok iyi kanıtlayacaktır" denildi

Passolig uygulamasının yeniliği ve henüz net olarak anlaşılamaması nedeniyle Atatürk Olimpiyat Stadı'ndaki F.Bahçe derbisini 35 bin civarında taraftarın izleyeceği tahmin edilirken, Beşiktaş yönetimi 80 bin hedefi koydu. Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
1- Passolig ile ilgili uygulama kararı geçen yıl alınmıştır. Beşiktaş-F.Bahçe maçına denk gelmesi bütünü ile tesadüf, fikstür azizliğidir. Taraftarımızın endişelerini giderecek çözümler ya da bu maç için gerçekleştirilebilecek seçenekler yönetimimiz tarafından tek tek değerlendirilmiştir. Ancak ne yazık ki hukuki mevzuat ve sözleşmeler nedeni ile passolig uygulamasına uyulmak zorunda kalınmıştır.
2- Beşiktaş tarihi bir dönemden geçiyor. Henüz stadımız yok. Yaşanan bütün maddi ve manevi engeller birer birer aşılarak, Olimpiyat Stadı'nda taraftarlarımızla büyük buluşma için hazırız. Şerefiyle oynayan, hakkı ile kazanan oyuncularımız bu tarihi maçta aylardır bekledikleri taraftarı ve desteği özledi. Böylesi bir dönemde taraftarımıza Beşiktaş'ı ve sahaya çıkacak 11 Beşiktaş oyuncusunu yalnız bırakmama çağrısı yapıyoruz.

3- Gün Beşiktaş'a sahip çıkma, inadına şampiyonluk için engelleri aşma günüdür. Gün kayıtsız şartsız "Sadece Beşiktaş" denilecek gündür. Pazar günü 80 bin Kartal ele güne kime sahip çıktığını çok iyi kanıtlayacaktır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.