Fenerbahçe'den yeni sosyal medya atılımı

Sarı-lacivertli kulüp, yeni bir sosyal medya atılımı yaparak dijital müzik paylaşım platformu "Spotify" ile anlaşma yaptı

Fenerbahçe Kulübü, dijital müzik paylaşım platformu Spotify ile anlaşarak, sosyal medyada yeni bir atılım yaptı.
Yapılan açıklamaya göre, 55 ülkede 24 milyonu aşkın aktif kullanıcısı bulunan organizasyonla yapılan anlaşmayla, 20 milyonu aşkın şarkı bulunan platformda Fenerbahçeli sporcuların şarkı listeleri de yer alacak.
Öncelikli olarak futbol takımı oyuncuları ve teknik direktör Ersun Yanal ile başlanan uygulamaya kısa bir süre sonra basketbolcular ve diğer branşlardan sporcuların da dahil edileceği bildirildi. Taraftarların bugünden itibaren, futbolcuların ve teknik ekibin seçtiği şarkılara erişebileceği, hangi futbolcunun ne zaman nasıl müzik dinlediğini öğrenebileceği belirtildi.
Bu arada kulübün, firma ile yaptığı özel anlaşma sayesinde, tribünlerde seslendirilen tezahüratların da ayrı bir "play list" olarak hazırlandığı kaydedildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.