F.Bahçe'yi isyan ettiren tablo

Sezon başından bu yana F.Bahçe'nin maçlarının özellikle hafta içine konulduğunu iddia eden taraftarlar, delil de gösterdi. Kanarya ligdeki 20 maçın sadece 5'ini haftasonu oynadı, G.Saray'da bu rakam 12 oldu!

Türkiye Futbol Federasyonu tarafından bu sezon uygulamaya konulan Play-off sistemi, Süper Lig'i de her gün maç oynanan' bir hale getirdi. 6 haftalık play-off maçlarına yer açmak için hafta içi maçları da uygulamaya sokuldu. Ancak bu süreç, bazı isyanları da beraberinde getirdi.
Taraftarın hafta içi maçlarına gitmesinin zorluğu bu isyanın odak noktasıydı. Özellikle Fenerbahçeli taraftarlar, sezon başından bu yana maçlarının büyük çoğunluğunun hafta içine konulması nedeniyle TFF'ye bayrak açmıştı. Sarı-Lacivertliler, bu tepkinin haklılığını Süper Lig'de 18 takımın maç günü dökümleriyle ortaya koydu.
ARADA UÇURUM VAR
Tabloya göre ligdeki 18 takım içinde hafta içi maç rekoru açık ara Fenerbahçe'de... Kanarya, ligdeki 20 maçının 15'ini hafta içi oynarken, bu alanda F.Bahçe'yi takip eden Mersin, G.Antep, Kayseri, Bursa ve Beşiktaş mesai' günlerinde 9'ar kez sahaya çıktı!
Cumartesi ve pazar günleri oynadığı maç sayısı 5'te kalan Fenerbahçe'yi takip eden aynı 5 ekibin hafta sonu oynadığı maç sayısı da 11 olarak dikkat çekti.
Sarı-Lacivertli ekibin zirvedeki rakibi Galatasaray ise hafta içinde 8 maça çıkarken, 12 karşılaşmayı cumartesi ve pazar günleri oynadı. yolundaki Aradaki uçurum, Fenerbahçeliler'i "Bu kadar da olmaz" diye isyan ettirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.