General Motors'tan Avrupa'ya dönüş sinyali

Bir dönem Türkiye'de de Chevrolet markasıyla başarılı satış rakamları yakalayan General Motors, sürpriz bir kararla Avrupa’dan çekilmişti. Bugünlerde ise otomotiv devinin geri dönüşünün sinyalleri gelmeye başladı.

General Motors'un Avrupa'da uzun ve çalkantılı bir tarihi mevcut. 2013 yılında Chevrolet markasını bünyesinden çıkarmayı planladığını belirten firma, daha sonra Opel ve Vauxhall markalarına yoğunlaşmıştı. Fakat bu markalar da bu yılın başlarında PSA Grup'a satıldı. Opel ve Vauxhall'ın satışlarında yaşanan büyük kayıpların ardından, büyük çoğunluk General Motors'un Avrupa defterini tamamıyla kapattığını düşünüyordu. Fakat GM CEO'su Mary Barra bunun doğru olmadığını açıkladı.
"GERİ DÖNÜŞÜ DÜŞÜNECEĞİZ"

Detroit Otomotiv Basını Birliği'ne konuşan Barra, General Motors'un Avrupa'ya geri dönüşü mutlaka düşüneceğini belirtti. Hiçbir şeyin bu dönüşü engelleyemeyeceğini belirten Barra ayrıca, markanın otonom ve elektrikli araçlar gibi kendilerini pazarlayabilecekleri fırsatları yakalaması gerektiğini bildirdi.
"FIRSAT YAKALARSAK ORAYA YATIRIM YAPACAĞIZ"

Barra'nın, markanın Hindistan ve Güney Afrika dışında ek pazarlar bırakması gerektiğini belirtirken, "Uygun geri dönüşler yapmamız gerekiyor. Bunu gerçekleştirecek bir yol bulamamız halinde, nerede iyi bir fırsat yakalarsak oraya yatırım yapacağız" dedi.

Uluslararası piyasalar hakkındaki yorumlarının yanı sıra Barra, Amerikan Hükümeti'nin elektrikli otomobiller için uyguladığı 7500 dolarlık teşvikin devam etmesini umduğunu söyledi. Bununla birlikte vergi indirimleri yürürlükten kalksa dahi, şirketin 2023 yılına kadar en 20 elektrikli otomobil çıkarmayı taahhüt ettiğini doğruladı. (automotorsport)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.