Mazda iki yeni modelle atağa geçti

Mazda, yenilenen CX-5 ve MX-5'in RF versiyonu ile atağa geçti.

Bugüne kadar 120 ülkede 1.5 milyon adet satan CX-5 Türkiye'de satışa sunuldu. Mazda'nın toplam satışlarının yüzde 25'ini oluşturan CX-5, tek motor seçeneği ile geliyor. SKYACTIV-G 2.0 teknolojisine sahip 160 beygir gücündeki otomobil, sürekli dört çeker modunda çalışıyor. 6 ileri şanzımanla sunulan CX-5, 183 bin 552 liradan satılıyor.
Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, ilk kez 2012'de satışa sunulan CX-5'in Türkiye'de bugüne kadar 861 adet satıldığını söyledi. Yurdakul, bu yıl içindeki satış hedeflerinin ise 90 adet olduğunu açıkladı. CX-5'te direksiyon, süspansiyon ve fren sistemleri daha hassas bir hale getirildi. Önceki modellere kıyasla kaportanın burulma direnci yüzde 15 artırıldı ve direksiyon hareketlerine verilen tepki süreci azaltıldı.
Mazda'nın diğer yeniliği ise MX-5'in RF modeli. 2017'de 50 adet satış hedeflediklerini ifade eden Yurdakul, MX-5 RF'in yumuşak tavanlı bir otomobil almaktan çekinen ya da aklında spor bir otomobil olmayan tüketicileri hedeflediğini anlattı. 1.5 (131 bg) ve 2.0 litrelik SKY-G (160 bg) olmak üzere iki farklı motor seçeneği ile satışa sunulan MX-5 RF'in fiyatları şöyle: 1.5 SKY-G Motion 138 bin 282 TL, 1.5 SKY-G Power Sense 150 bin 868 TL, 2.0 SKY-G Power Sense 190 bin 308 TL.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.