Dünya yollarında 200 bin Bursalı Egea dolaşıyor

Fikri mülkiyet hakkı Tofaş’a ait Egea’nın ihracatı 200 bin adede ulaştı. İhracat yapılan ülke sayısı ise 47’ye çıktı

Tofaş, bir milyar dolarlık yatırımla hayata geçirdiği Egea projesi ile Türk otomotiv sanayi tarihinin en büyük başarı hikayelerinden birine imza attı.
Fikri mülkiyet hakları Tofaş'a ait olan Egea model ailesinin ihracatı yaklaşık 1.5 yıl gibi kısa sürede 200 bin adede ulaştı.
İlk etapta İtalya, Fransa, Almanya, İspanya ve İngiltere gibi Avrupa ülkelerine ihraç edilen Fiat Egea model ailesini, kademeli olarak dünyanın pek çok farklı noktasına göndermeye başladıklarını söyleyen Tofaş CEO'su Cengiz Eroldu, ihracat yapılan ülke sayısının 47'ye yükseldiğini kaydetti. Eroldu, "Tofaş'ta geliştirerek üretilen Fiat Egea'nın kısa sürede ulaştığı başarı bizlere ne kadar isabetli bir karar aldığımızı gösterdi. Fiat Egea'yı pazara sunduğumuz günden bu yana, küresel anlamda sürekli artan talebe cevap verebilmek için üretimimizi artırdık. Bugün model ailemizi, dünyanın farklı bölgelerine de ihraç etmeye başladık; Fiat Egea'yı, Ortadoğu'ya da, Güney Afrika, Almanya, Fransa, İzlanda'ya da gönderiyoruz" dedi.
Cengiz Eroldu, Egea ihracatının 2017'nin ilk 6 ayında yüzde 100'ün üzerinde artış gösterdiğini de vurguladı.
TIPO SATIŞI % 258 ARTTI
Bursa'da üretilen Egea ailesi, Avrupa'da Tipo adıyla satılıyor. Avrupa'da mayıs ayında 15 bin 521 adet Tipo satışı gerçekleşti. Yılın ilk beş ayındaki Tipo satışı ise yüzde 258 artışla 61 bin 902 adede ulaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.