2017 İstanbul Autoshow yarım milyonu aşkın ziyaretçiyi ağırladı

TÜYAP Fuarcılık ve Otomotiv Distribütörleri Derneği iş birliğiyle düzenlenen İstanbul Autoshow 2017 fuarını, 11 günde yarım milyonu aşkın kişi ziyaret etti.

Otomotiv Distribütörleri Derneğinden (ODD) yapılan yazılı açıklamaya göre, TÜYAP Fuarcılık ve ODD işbirliğiyle düzenlenen İstanbul Autoshow 2017 fuarı, basın ve VIP günü dahil 11 gün sonunda yarım milyonu aşkın kişiyi ağırladı.

Fuarda, Türkiye'de faaliyet gösteren ve ODD bünyesinde yer alan otomotiv markalarının yanı sıra teknoloji, inovasyon, bilişim, aksesuar ve yan sanayi firmaları, sivil toplum örgütleri ve basın kuruluşları, dünyadaki pek çok fuar ile yarışan sergilemeler ve şovlar gerçekleştirildi.

Ana sponsorluğunu Shell&Turcas, sigorta sponsorluğunu Generali Sigorta ve etkinlik sponsorluğunu RedBull.com'un üstlendiği fuar, yaştan misafiri 11 gün boyunca ağırladı.

İstanbul Autoshow 2017'nin lisanslı ürünlerinin satıldığı "Autoshow Store"dan ürünler satışa sunuldu, "Instawall" adındaki özel alandan sosyal medya paylaşımları gerçekleştirildi.

Fuara katılan otomobil firmalarının stantlarında en son teknolojiler etkileyici şovlar eşliğinde sunuldu. Cep telefonu üzerinden uzaktan kontrol edilerek park edilebilen otomobil, özel bir yazılımla dans eden araç üretim robot kolları, yakında vizyona girecek bilim kurgu filmlerinde kullanılan uzay aracı, yarı robot-yarı otomobil mankenler ve Türkiye ralli tarihine tanıklık etmiş yarış araçları İstanbul Autoshow 2017'de izlendi.
AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.