2017 İstanbul Autoshow ne zaman, hangi firmalar katılıyor, ücretler ne kadar?

Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından bu yıl 17'ncisi düzenlenen "İstanbul Autoshow" kapılarını VIP ziyaretçileri ve basın mensuplarına açtı.

TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezinde gerçekleştirilen fuarda, ODD bünyesindeki 19 otomotiv markasının yeni ve satışı devam eden otomobilleri sergileniyor.

Yarın genel ziyarete açılacak fuarda, piyasadaki en uygun fiyatlı otomobillerden milyonlarca liralık otomobillere kadar geniş seçenekler sunuluyor.

Bugünün ve geleceğin teknolojilerinin sergilendiği fuara, Alfa Romeo, Aston Martin, Dacia, DFSK, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Lexus, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Smart, Ssangyong ve Toyota katılıyor.

Fuarda, otomotiv markalarının yanı sıra, teknoloji, inovasyon, bilişim, aksesuar ve yan sanayi firmaları, sivil toplum örgütleri ve basın kuruluşları da yer alıyor. Özellikle sektörel basının yer aldığı "Basın Sokağı" da ziyaretçilerin ilgisini bekliyor.

"GELECEĞE YAKINDAN BAKIN" SLOGANIYLA GERÇEKLEŞTİRİLİYOR

Bu yıl "Geleceğe Yakından Bakın" sloganıyla gerçekleştirilen fuarda bugünün ve geleceğin teknolojileri sergileniyor.

Katılımcılarını bugünün ve yarının teknolojileriyle buluşmaya davet eden fuarda, otomobil firmalarının yanı sıra, teknolojiye yatırım yapan, bu alanda faaliyet gösteren şirketlerin de önemli gösterileri olacak.

"Entegre iletişim çözümleri, otonom sürüş, çevreci ve akıllı araçlar" gibi konularda yeniliklerin sergilendiği etkinlikte, ziyaretçiler yakın gelecekte hayatlarına dahil olacak bu konuları deneyimleme fırsatı da yakalayabilecek.

Fuarda, otomobiller ve mobil cihazlar arasında akıllı çözümler sunan teknolojilerin büyük bir ilgi görmesi beklenirken, akıllı telefonlar, tabletler ve mobil internet kullanımının otomobiller ile entegrasyonundaki son gelişmeler izlenebilecek.

Dünya otomotiv gündeminin en popüler maddelerinden biri olan otonom sürüş, İstanbul Autoshow'un ana konularından olacak.

ÇOCUKLAR İÇİN ÖZEL ETKİNLİK ALANI

Ana sponsorluğunu Shell&Turcas, sigorta sponsorluğunu Generali Sigorta ve etkinlik sponsorluğunu RedBull.com'un üstlendiği etkinlik, her yaştan misafirlerini ağırlamaya hazır.

İstanbul Autoshow 2017'nin lisanslı ürünlerinin satıldığı "Autoshow Store"dan, uzun yıllar kullanılabilecek ürünlerden satın alınabilecek.

Fuar alanında kurulacak "Instawall" adındaki özel alandan sosyal medya paylaşımlar gerçekleştirilebilecek. Çocuklar için hazırlanan etkinlik alanında minik misafirler eğlenceli ve keyifli anlar yaşarken ebeveynler de dinlenme şansı bulabilecek.

"Geleceğe Yakından Bakın" sloganına uygun olarak ilerleyen dönemlerde sürücülerin hayatlarına dahil olacak teknolojilerin sergilendiği fuarda, birbirinden değerli ve özel klasik otomobiller sevenleriyle buluşuyor.

BİLETLER NE KADAR?

İstanbul Autoshow 2017'ye giriş ücretleri hafta içi 10 TL, hafta sonu ise 20 TL.

Kadınların hafta içi ücretsiz, hafta sonu ise 10 TL ödeyerek girebileceği fuar, öğrenciler için hafta içi ücretsiz, hafta sonu ise 5 TL olacak.

Fuar süresince Atatürk Havalimanı ve Kadıköy iskeleden servislerle etkinliğe ulaşılabilecek.
Fuarın kapıları haftaiçi 12.00-21.00 haftasonu ise 11.00 - 21.00 arasında ziyaretçilere açık olacak
Fuar 21 Nisan'da başlayacak ve 30 Nisan'a kadar ziyaret edilebilecek.
İSTANBUL AUTOSHOW İLE İLGİLİ BİLGİLERE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.