İki otomobil devinden flaş karar

Alman otomobil üreticisi Volkswagen (VW) ve bünyesinde bulunan Porsche'nin, pedal sistemindeki bir parçanın gevşeme ihtimali nedeniyle dünya genelinde yaklaşık 800 bin 477 otomobili geri çağıracağı bildirildi.

VW'den yapılan açıklamada, 2011-2016 arasında üretilen 391 bin Touareg model aracın pedallarının rulman bölümündeki kilitleme halkasının gevşemiş olabilme ihtimali nedeniyle servis istasyonlarına geri çağırılacağı kaydedildi.
Açıklamada, bu araçların yaklaşık 58 binin Almanya'da bulunduğu ve söz konusu parçanın doğru montaj edilip edilmediğinin servislerde kontrol edileceği ifade edildi.
Sorunun iç çalışmalar sonucunda tespit edildiği ve devam eden üretimde düzeltildiği belirtilen açıklamada, ücretsiz servis hizmeti programının mümkün olduğunca çabuk planlanacağı ve düzeltme işleminin yarım saatten az süreceği aktarıldı.
Porsche'den yapılan açıklamada ise 2011-2016 yılları arasında üretilen, dünya genelinde 409 bin 477 Cayenne model aracın, aynı arıza ihtimali nedeniyle ihtiyatlı denetim için incelenmek üzere geri çağrılacağı bildirildi.
Bu araçların 88 bin 300'ünün ABD'de ve 10 bin 370'inin de Kanada'da bulunduğu belirtilen açıklamada, bunun tamamen önlem amaçlı bir uygulama olduğu, arıza nedeniyle hiçbir kaza veya yaralanmanın rapor edilmediği kaydedildi.
Söz konusu arıza ihtimali nedeniyle toplamda 800 bin 477 otomobili geri çağıracak olan VW, daha önce de dizel araçlardaki emisyon testi skandalı nedeniyle binlerce aracını geri çağırmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.