Türkiye dünyaya örnek oldu
Volvo Car Türkiye, müşteri memnuniyetinde yüzde 91'e ulaşarak, dünyada bu alanda en yüksek seviyeye çıktı. Türkiye, Volvo ülkeleri için örnek oldu
- Otomobil
- Giriş Tarihi: 00:00 | 18.01.2016
- Güncelleme Tarihi: 08:18 | 18.01.2016
Eylülde satışa sunulacak S90'ın ön satışına haziranda başlayacaklarını aktaran Versaevel, son 4 ayda 350 adet S90 satışı planladıklarını söyledi. Versaevel, "2016'da XC90'dan 500 adet, XC60'tan bin adet, V40'tan ise 2 bin adet satmayı hedefliyoruz" dedi. Türkiye'deki 19 showroomun markanın lüks konseptine uygun olarak yenileceğini söyleyen Versaevel, maliyetin ise 10-15 milyon euro olduğunu kaydetti. Versaevel, şunları anlattı: "Volvo'nun Türkiye'de yüzde 40'ını Otokoç ve Arkas satıyor. Otokoç'un 6, Arkas'ın 5 showroomu var. Bu iki büyük bayimizin yöneticileri ile konuştuk ve söz aldık. Showroomları yenileyerek markanın lüks algısını sağlayacaklar. Volvo'ya özel satış ve satış sonrası ekipleri sağlayacaklar. Kendilerine bu konuda 1 yıl süre verdik. Yıl sonuna kadar verdikleri sözü tutmazlarsa anlaşmalarımızı gözden geçiririz. Diğer 8 bayimizle de görüştük, onlarda en geç 2017'ye kadar yeni imajımıza yönelik yenilemeyi yapacaklar."
VOLVO'NUN BARDAKLARI DENİZLİ'DEN
Volvo'nun tüm dünyadaki yenilenen showroomlarına Türkiye imza atacak. Markanın showroomlarında lüks algısının üst seviyede olması için özel çalışmalar yapıldığını söyleyen Frank Versaevel, "Dünya genelindeki showroomlarımızda yer alan tüm bardaklar ve cam ürünler Denizli'de üretiliyor. Biz bardakların altına bakınca tesadüfen gördük ve bu bardakları İsveç'ten almak yerine Denizli'ye gittik. Neredeyse 3'te 1 fiyatına ürünleri aldık" diye konuştu.
8 YENİ MODEL GELİYOR
Detroit fuarıyla birlikte yeni lüks sedanı S90'ı vitrine çıkaran Volvo, yıl içinde aynı modelin station wagon versiyonu olan V90'ı satışa sunacak. 2017'de XC60, S60 ve V60 ailesi yollara çıkacak. 2018'de ise yeni modeli XC40, yeni V40 ve yeni S40 pazara sunulacak.
Ufuk SANDIK / Sabah