Fransız devi gözünü Türkiye'ye dikti

Türkiye'deki ilk DS Store'u açan Fransız Premium otomobil markası DS'nin Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Arnaud Ribault, "Türkiye premium otomobil pazarı için beklentilerimiz var. Burada olmamızın sebebi de bu" dedi.

Ribault, Türkiye pazarında bu yıl içinde 300'e yakın araç sattıklarını ancak satış rakamlarının şu an için öncelikleri olmadığını söyledi.
Ribault, markanın global ölçekte bu yıl için 108-109 bin araç satmayı planladığını aktararak, Türkiye pazarındaki satışların kendileri için sadece bir başlangıç olduğunu belirtti.
DS için Türkiye premium otomobil pazarının büyüklüğünün önemli olduğunu kaydeden Ribault, "Türkiye premium otomobil pazarının büyüklüğü yıllık 85 bin araç civarında ve bu büyümeye devam edecek. Türkiye lüks otomobil pazarı için beklentilerimiz var. Burada olmamızın sebebi de bu" diye konuştu.
2014 CİTROEN DS 5LS R CONCEPT

"ÖNCELİĞİMİZ, MARKA OLARAK ÖNE ÇIKMAK"

Ribault, Türkiye'de öncelikli olarak rakamlardan ziyade DS'nin lüks deneyimini tanıtmak için çalıştıklarını anlatarak, "Burada bizim için en öncelikli konu DS markasını ortaya çıkarmak. Rakamları gördünüz. Şu an için pek de büyük sayılmaz. Büyük rakamlar için değil, DS'nin lüks deneyimini tanıtmak ve paylaşmak için çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.
Markanın tüm modellerini yenileyeceğini ve 2020 yılına kadar toplam 6 yeni modeli daha piyasaya sunmayı planladığını belirten Ribault, DS'nin portföyünü, sedan, SUV ve B segmentinden C segmentine değişen modellerle genişletmeye devam edeceğini bildirdi.
"LÜKS OTOMOBİL MİRASI YENİDEN CANLANIYOR"

DS serisi modelleri 2010 yılından itibaren Citroen bünyesi altında satan Fransız otomobil şirketi PSA Grubu, 2014 yılında aldığı bir kararla grubun lüks otomobil mirasını yeniden canlandırmak amacıyla DS Automobiles'i ayrı bir marka olarak dünya pazarına sundu.
PSA Grubu'nun yeni markası DS Automobiles'in dünyada 12'inci, Türkiye'deki ilk şubesi ise Ankara'da açıldı.
İddialı olduğu premium otomobil segmetinde kendine güvenen DS, kısa zamanda dünya çapında bilinir olmak ve lüks otomobil deneyimini kanıtlamak istiyor.
DS öte yandan da Uluslararası Otomobil Federasyonu bünyesinde düzenlenen elektrikli araçların yarıştığı Formula E'ye katılmak üzere motor sporları birimini hayata geçirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.