Volkswagen krizinde yan sanayi tehdidi

Volkswagen'in emisyon krizi sürüyor. Almanya Ekonomi Konseyi’nden Aygül Özkan'ın, sorumlu şirket VW'yi eleştirmek yerine bu krizin yan sanayiyi vuracağı tehdidinde bulunması dikkat çekti.

Almanya Ekonomi Konseyi Alman-Türk Ekonomi ve Çalışma Komisyonu Başkanı Aygül Özkan, Avrupa'nın en büyük otomobil üreticisi Volkswagen'in araçlarında emisyon testlerinde manipülasyon yapıldığının ortaya çıkmasına ilişkin, "Volkswagen krizinin yan sanayiyi ve bu şirket ile ortak çalışan şirketleri de etkileyeceğini düşünüyoruz. Bu, ciddi bir sorun" dedi. Almanya'da 2010-2013 yıllarında Aşağı Saksonya Eyaleti Sosyal İşler Bakanlığı da yapan Özkan, ziyaretlerde bulunmak için geldiği Afyonkarahisar'da yaptığı açıklamada, dünyada "Made in Germany" etiketinin mühendislik başarısı ve titizliği olarak bilindiğini söyledi. Özkan, Alman otomotiv şirketi Volkswagen'de çok ciddi kriz yaşandığını vurguladı.
SKANDALLA ALMANYA'DA VERGİ KAPIDA
Volkswagen firmasının dizel araçlardaki skandalı nasıl çözeceğine dair resmi makamlara Çarşamba gününe kadar çözüm sunmasının istendiği belirtiliyor. VW'nin belirtilen süre içerisinde buna yanıt vereceği bildiriliyor. Bu arada, Alman hükümetinin skandal nedeniyle dizel araçlarda vergi artışına gitmeyi düşünmediği de kaydediliyor. Dünya çapında 600 bin kişinin çalıştığı Volkswagen'in merkezi Wolfsburg'da 72 bin 500 yılda 830 bin otomobil üretiyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.