Superb tek depoyla 1780 km yaptı

Skoda’nın tasarımından teknolojisine ve motor gamına kadar baştan aşağıya yenilediği üçüncü jenerasyon Superb, yakıt verimliliği anlamında da dikkatleri üzerine topluyor.

100 km'de sadece 3.7 lt/100 km yakıt tüketimi ortalamasına sahip Skoda Superb GreenLine modelinin, 95 g/km CO2 emisyonu bulunuyor. 120 beygir güç üreten 1.6 lt TDI dizel motorla ve 6 ileri manuel şanzımanla donatılan Superb GreenLine, sedan ve station versiyonlarına sahip. Superb GreenLine'da, standart versiyondaki gibi start-stop ve fren enerji geri kazanım sistemi de yer alıyor.
Superb GreenLine'da standart modelden farklı olarak daha uzun vites oranları ve SCR (Seçici Katalitik İndirgeme) sistemi yer alıyor. Bununla birlikte gövdede, şaside ve gövde altında aerodinamik olarak geliştirmeler kaydedildi. Standart Superb'den 15 mm daha alçak olan GreenLine versiyonu hem sedan hem station karoserde özel bir spoyler barındırıyor. Bu sayede rüzgar direnci önemli ölçüde düşürülerek sedanda 0,263 ve Combi versiyonda 0,275'e indirildi. Yuvarlanma direncini düşürmek için 16 inç jantlarla sunulan araçlarda, 17 inç opsiyonu da sunuluyor. Tüm bu özelliklerle birlikte Skoda Superb Greenline versiyonu, dolu depoyla 1780 km'den daha fazla yol yapabiliyor. Skoda'nın çevreci Superb GreenLine modelleri ilk kez Frankfurt Fuarı'nda sergilenecek.

FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.