Lincoln’ün efsane otomobili Continental küllerinden doğdu

Ford Motor Company’nin bir bölümü olan Lincoln, 1939-2002 tarihleri arasında bir çok Continental modelini otomobil tutkunlarının beğenisine sunmuştu. Son Continental modelini 2002 yılında pazara sunan Lincoln, 13 yıldır lüks otomobil sınıfında yer alan Continental modelini güncellememişti. Ta ki bugüne kadar. Lincoln, yeni Continental’ın konsept versiyonunu otomobil severlerin beğenisine sundu.

3 Nisan'da kapılarını açacak New York Otomobil Fuarı öncesinde görücüye çıkan yeni Continental, hem dış hem de iç mekanındaki lüks detaylarıyla göze çarpıyor. Lincoln logosunun yer aldığı örgü ızgarası, krom farları, kaliteli malzemeleri, gizli kapı kolları ve geniş iç mekanıyla dikkat çeken Lincoln'ün yeni sedanında 3 litre hacminde yeni Lincoln EcoBoost V6 motor bulunuyor. Normal, spor ve konfor olmak üzere üç farklı sürüş modunun kullanıldığı otomobilde 21 inç çapında lastikler yer alıyor. Lincoln'ün belirttiğine göre Continental Concept, şimdiye kadar üretilen en kaliteli malzemeleri bünyesinde barındırıyor. Venedik derisi kaplı koltuklar ve yün halı gibi detayların göze çarptığı Continental Concept'in ne gibi bir performansa sahip olduğu şu an için bilinmiyor. 2017 model Continental'ın önümüzdeki ay otomobil tutkunlarının beğenisine sunulması bekleniyor. (Kaynak: Log)

"DÜNDEN BUGÜNE LINCOLN CONTINENTAL" FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN

"2015 LINCOLN CONTINENTAL" FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.