Kasım 2021'de İsveç'teki Lund Üniversitesinde yapılan akademik bir çalışmanın sonuçlarına göre," astrolojiye inanma" durumuyla hangisi ifade edilir?

Kasım 2021'de İsveç'teki Lund Üniversitesinde yapılan akademik bir çalışmanın sonuçlarına göre," astrolojiye inanma" durumuyla hangisi ifade edilir?sorusunun yanıtı sorgulanan konular arasında yer alıyor. Kim Milyoner Olmak İster yeni bölümde sorulan sorunun cevabı sorgulanıyor. Peki, Kasım 2021'de İsveç'teki Lund Üniversitesinde yapılan akademik bir çalışmanın sonuçlarına göre," astrolojiye inanma" durumuyla hangisi ifade edilir?

Kasım 2021'de İsveç'teki Lund Üniversitesinde yapılan akademik bir çalışmanın sonuçlarına göre," astrolojiye inanma" durumuyla hangisi ifade edilir? ATV'nin sevilen yarışması Kim Milyoner Olmak İster hasreti sona erdi. İzleyicilerin uzun bir aradan sonra heyecanla beklediği yeni bölüm 29 Mayıs 2022 akşamı ekranlardaydı. Peki, Kasım 2021'de İsveç'teki Lund Üniversitesinde yapılan akademik bir çalışmanın sonuçlarına göre," astrolojiye inanma" durumuyla hangisi ifade edilir?

SORU: Kasım 2021'de İsveç'teki Lund Üniversitesinde yapılan akademik bir çalışmanın sonuçlarına göre," astrolojiye inanma" durumuyla hangisi ifade edilir?

A- Narsist olma

B- Düşük IQ'lu olma

C- Vicdansız olma

D- Dışa dönük olma

CEVAP: C

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.