Recep İvedik 5 gösterime girmeden rekoru geldi

Recep İvedik serisinin 5. filmi 16 Şubat 2017 Perşembe günü izleyicisiyle buluşacak. 8 Şubat’ta ön satışa çıkan biletlerden 500 bini aşkın satış gerçekleşti.

Serinin 4. filmi ile 2014 yılında gösterime girdiği ilk 6 haftada 7 milyon gişe yaparak rekor kıran Recep İvedik serisinin 5. filmi henüz ön satışta 500 bin rakamını aştı. Kendi rekorunu egale etmesi beklenen Recep İvedik 5 filmi biletlerinin yüzde 80'ini aşkın kısmı ise internet üzerinden satıldı.

İlk filmi 2008 yılında yayımlanan Recep İvedik serisinin son filmi 2014 yılında gösterime girmişti. Gişede 6 haftada 7 milyon izleyiciye ulaşan Recep İvedik 4'ü geçmesi beklenen serinin 5. filmi ise yarın vizyona giriyor.

İlk 4 filminde türlü maceralara atılan, özlü sözleri ve dillere pelesenk olan replikleri ile hafızalara kazınan Recep İvedik bu kez serinin 5. filmi ile uluslar arası arenada Türkiye'yi temsil etmeye hazırlanıyor.

Yanındaki ekiple birlikte yarım kalan işini tamamlamak üzere yollara düşen Recep İvedik, çeşitli spor dallarında profesyonel olarak görev alan sporcuları müsabakalara taşıma işini bir adım daha ileriye götürüyor. Türlü sakarlıkları ile kaş yapmak isterken göz çıkartan Recep, bu kez Türkiye'yi atletizmden güreşe kadar pek çok alanda temsi etmek durumunda kalıyor.

16 Şubat'ta vizyona girecek Recep İvedik 5'in biletleri 8 Şubat'tan itibaren ön satışta şimdiden yüz binlerce biletin satıldığı filmin biletlerinin yüzde 80'ine yakın kısmı internet üzerinden satıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.