LGS 2019 tercih robotu nasıl kullanılır? MEB E-Okul LGS tercih robotu giriş ekranı ve kullanımı!

LGS tercih robotu nasıl kullanılır? MEB tarafından hizmete sokulan 2019 LGS tercih robotu stresli tercih döneminde doğru tercihi yapmak isteyen öğrencilerin merak konusu. MEB tarafından hazırlanan tercih robotu modülü E-Okul tarafından erişime açıldı. Peki, 2019 LGS tercih robotu nasıl kullanılır ve girişi nasıl yapılır? Taban tavan puanlara ve yüzdelik dilimlerin istatistiklerine göre tercih robotunu kullanarak nereyi tercih edebileceğinize dair fikir elde edinebilirsiniz. Tercih işlemi öğrenci/veli tarafından bireysel olarak https://e-okul.meb.gov.tr internet adresinden yapılabileceği gibi mezun olduğu okuldan ya da herhangi bir resmi ortaokul müdürlüğünden yapılabilecektir.

LGS tercih robotu nasıl kullanılır? MEB E-Okul 2019 LGS tercih robotu sayfasına tercih yapacak öğrenciler yoğun ilgi gösteriyor. Taban tavan puanlara ve yüzdelik dilimlerin istatistiklerine göre tercih robotunu kullanarak nereyi tercih edebileceğinize dair fikir elde edinebilirsiniz. Tercih sürecinde çeşitli kaynaklardan faydalanmak isteyen öğrenciler de LGS tercih robotu hakkında araştırma yapmaya başladı. LGS tercih robotunda, sınav sonuçlarına göre yerleştirme yapılacak okulların tablolarında, 2018'de o okullara yerleştirmede oluşan en düşük ve en yüksek yüzdelik dilimler de öğrencilerin tercihlerine rehberlik etmek amacıyla verildi. İşte, MEB 2019 LGS tercih robotu sayfası ve kullanılışı!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.