Taraflı Moderatör İsmail Küçükkaya

Tüm Türkiye pazar akşamı AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı Binali Yıldırım ve CHP İBB adayı Ekrem İmamoğlu’nun karşı karşıya geldiği canlı yayını izledi. İkilinin karşı karşıya geldiği ve İsmail Küçükkaya'nın sorularını yanıtladığı programın istatistik verileri yayımlandı.

AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı Binali Yıldırım ve CHP İBB adayı Ekrem İmamoğlu'nun canlı yayında karşı karşıya geldiği ve İsmail Küçükkaya'nın sorularını yanıtladığı programın istatistik verileri yayımlandı. Veriler göre, moderatör Küçükkaya'nın AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı Binali Yıldırım'ın sözlerine 26 defa müdahale ettiği ortaya çıktı. Binali Yıldırım'ın sözlerine 26 defa müdahale eden Küçükkaya'nın CHP adayı İmamoğlu'nu sadece 10 defa uyarması dikkatlerden kaçmadı.

EŞİT SÜRE İLKESİ ÇİĞNENDİ
Verilere göre programda moderatör Küçükkaya'nın "eşit süre" ilkesine uymadığı da ortaya çıktı. Programda Binali Yıldırım 59,93 dakika konuşurken, Ekrem İmamoğlu'na 63.85 dakika söz hakkı verildi.

SORULAR İMAMOĞLU İLE PAYLAŞILDI MI?
Ekrem İmamoğlu'nun oldukça gergin olduğu programda, sürekli ek süre istemesini de Küçükkaya geri çevirmedi. Programda Küçükkaya'nın bazı sorularına İmamoğlu'nun soru bitmeden refleks yaparak bilgi kartlarına uzanması ve kameralara doğru göstermesi ise manidar bulundu. Bu durum, sosyal medyada "Sorular önceden İmamoğlu ile paylaşıldı mı?" sorusunu gündeme getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.