İstanbul Havalimanı için dış basında 'karalama kampanyası'

İstanbul Havalimanı, daha proje halindeyken iç ve dış mihrakların hedefi oldu. Dev proje için dış basında önceleri "havalimanının zamanında açılamayacağı" yönünde yapılan haberler, İstanbul Havalimanı'nın belirlenen tarihte açılmasıyla yerini, karalama kampanyalarına bıraktı. İşte İstanbul Havalimanı hakkında yapılan o haberler...

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla 29 Ekim'de açılışı gerçekleştirilen İstanbul Havalimanı'yla ilgili dış basında önceleri "havalimanının zamanında açılamayacağı" yönünde yapılan haberler, açılışın ardından yerini, manipülatif rakamlarla sunulan işçi ölümleri ve doğaya zarar verildiği yönündeki karalama kampanyalarına bıraktı.

İstanbul Havalimanı, 3 Mayıs 2013 tarihinde yapılan ihalesinden sadece 25 gün sonra başlatılan Gezi Parkı kalkışması ve aynı yıl 17/25 Aralık kumpasları, son olarak da 15 Temmuz 2016'daki FETÖ'nün başarısız darbe girişimiyle engellenmeye çalışılsa da cumhuriyetin 95. yıl dönümünde görkemli bir törenle resmi olarak açıldı.

Gezi Parkı olayları sırasında kendilerine "Gezi Platformu" adını veren bir heyet, hükümet temsilcisi ile yaptıkları görüşmede birtakım taleplerde bulundu, bunlardan "3. Havalimanı ihalesi durdurulsun, üçüncü boğaz köprüsü projesi iptal edilsin, Kanal İstanbul projesinden vazgeçilsin ve enerji santrallerinin yapımı durdurulsun" gibi talepler dikkati çekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.