Son dakika! Öğretmen atamaları ne zaman? Bakan Selçuk'tan öğretmenlere müjde

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk'tan öğretmenlere müjde geldi. Bakan Selçuk, 2018 yılı atama döneminde 20 bin sözleşmeli öğretmen ataması yapıldığını, ayrıca ilk atama yoluyla 20 bin sözleşmeli öğretmenin daha ataması yapılmasının planlandığını açıkladı. Öğretmen atamaları ne zaman yapılacak? Hangi branştan kaç öğretmen ataması yapılacak? Öğretmen atama branşları ne zaman açıklanacak? Detaylar haberimizde...

Milli Eğitim Bakanı Selçuk, bakanlığınca 2018 yılı atama döneminde 20 bin sözleşmeli öğretmen ataması yapılmış olup bu atama döneminde norm kadroya göre ihtiyaç bulunmaması nedeniyle sanat tarihi alanı için kontenjan ayrılmadığını belirtti.
20 BİN ÖĞRETMEN DAHA ATANACAK
2018 yılı atama döneminde 5 bin ek ders ücreti karşılığı görev yapanların sözleşmeli öğretmenliğe atanması döneminde ise sanat tarihi alanına 1 kontenjan ayrıldığını ve 1 atama yapıldığını belirten Bakan Selçuk, "İlk atama yoluyla 20 bin sözleşmeli öğretmen atamasının yapılması planlanmıştır.
15 EKİM - 9 KASIM ARASI...
Atama yapılacak alanlara ilişkin henüz bir çalışma yapılmamış olup Bakanlığımıza atama izni verilen öğretmen kadrolarının alanlar itibariyle dağılımında doluluk oranları dikkate alınarak alanların ihtiyaçlarına göre planlama yapılmaktadır. 15 Ekim 2018- 9 Kasım 2018 tarihleri arasında yapılacak norm kadro güncelleme işlemleri sonucunda sanat tarihi alanında tespit edilecek ihtiyaç durumu göz önünde bulundurulacaktır" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.