AK Parti’de yoğun mesai

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, 27. dönem milletvekili aday listeleri üzerindeki çalışmayı tamamlamasının ardından seçim stratejisi ve beyannamesi ile ilgili iki ayrı ekiple çalışmalarına başladı.

Erdoğan başkanlığında yapılan seçim stratejisine ilişkin dün parti genel merkezinde yapılan toplantıda, partiye bugüne kadar kamuoyu araştırmaları yapan ve bu seçimde ayrıca Yeni adlı ajansıyla kampanya hizmeti de verecek olan Faruk Acar'ın hazırlıkları üzerinden ilerlendiği öğrenildi. Kampanyanın yol haritasının çizildiği toplantıda, aynı zamanda hazırlıkları tamamlanan bazı seçim şarkıları, sosyal medya ve televizyon filmleri, reklam ve sloganların üzerinden geçildiği öğrenildi.

6 başlıktan oluşacak

Erdoğan başkanlığındaki ikinci toplantıda ise yarın milletvekili adaylarının tanıtımında açıklanacak olan seçim beyannamesi ile ilgili hazırlıklar gözden geçirildi. Tanıtım ve Medyadan sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal'ın başkanlığında sürdürülen beyanname hazırlıklarında bugüne kadar ilgili bakanlar ve genel başkan yardımcılarından ilgili konu başlıklarında katkı alındı. Beyanname altı temel başlıktan oluşacak. Erdoğan'ın 6 Mayıs'ta İstanbul'da açıkladığı manifesto özet olarak beyannamenin sunuş bölümünde yer alacak. Adalet, Kalkınma, Demokrasi, Güven içinde Yaşama ve 3Y (Yolsuzluk, Yoksulluk ve Yasaklar) ile mücadele vurgusu da her beyannamede olduğu gibi 2018 beyannamesinin de temel başlıkları olacak.

Milliyet

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.