24 Haziran seçimlerinde ipi kim göğüsleyecek? İşte son seçim anketi

Türkiye 24 Haziran'da kaderini belirleyecek bir seçime gidecek. Vatandaşın oylarıyla seçilen isim Türkiye'yi Cumhuriyetin 100. Yılı kapsamında belirlediği hedeflere taşıyacak. Türkiye'nin geleceğini doğrudan etkileyecek bu seçimde sokağın nabzı nasıl? Yapılan son seçim anketlerinde kim önde? Seçmenin gündemle ve adaylarla alakalı olarak düşünceleri neler? Milletvekilliği seçimi için partilerin oy oranları ne durumda? Tüm bu detayları OPTİMAR Başkanı Hilmi Daşdemir ile konuştuk. İşte Daşdemir ile gerçekleştirdiğimiz röportaj ve açıklamalarından öne çıkanlar;

Yunus Emre Akmaz / ahaber.com.tr

İNCE, KLASİK CHP OYUNU ALACAK

Muhalefetin bir ittifak arayışı oldu ancak başarılı olmayınca birçok aday başvuru yaptı. Görünürde bir ittifak ya da çatı aday olmasa da Erdoğan'ı ikinci tur pazarlıkları seslendirilmeye başladı. Halk bu duruma nasıl bakıyor? Erdoğan'a rakip olan isimleri müttefik olarak görüyor mu?

Burada herkes kendi durduğu yerden olaylara bakıyor. Dolayısıyla Muharrem İnce'nin tabanı, hitap ettiği kitle daha çok CHP seçmeni. İnce kendi tabanından olumlu bir hava gördü ve orayı konsolide etmek için çabalıyor. Öte yandan Meral Akşener'e olan kayışı da Muharrem İnce durdurdu. O yüzden CHP klasik oyunu alacaktır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.