Meclis rekor kırdı

Meclis, son bir aylık mesaisinde, 88 ülke ile imzalanan uluslararası anlaşma ve mutabakat metinlerinin onaylanmasına ilişkin 225 tasarıyı kabul ederek rekor kırdı.

TBMM Genel Kurulu'nun son bir aylık çalışma programı, siyasi parti grupları arasında uzlaşma sağlandığı zaman Meclis'in ne kadar verimli çalışacağının örneğini gösterdi.

AK Parti, CHP, HDP ve MHP'nin anlaşması, son bir aylık mesaide Meclis'in rekor sayıda tasarıyı kabul etmesini sağladı.

Genel Kurulda; son bir ayda, uluslararası anlaşma ve mutabakat metinlerinin onaylanmasına ilişkin 225 tasarı kabul edilerek, rekor kırıldı.

14-15-16 Şubat salı-çarşamba-perşembe günlerinin haftasında 51, 21-22-23 Şubat salı-çarşamba-perşembe günlerinin haftasında 2, 28 Şubat'ta 30, 1 Mart'ta 41, 2 Mart'ta 26, 7 Mart'ta 18, 8 Mart'ta 32, 9 Mart'ta da 25 tasarı yasalaştı.

TBMM Genel Kurulunda, 1 Mart Çarşamba günkü birleşim, kabul edilen 41 tasarıyla en fazla tasarı kabul edilen birleşim olarak tarihe geçti.

Kabul edilen tasarılar arasında; Türk bakanların gurbetçilere hitap etmek için düzenlemek istediği toplantılara izin vermemesi nedeniyle kriz yaşanılan Almanya ile imzalanan anlaşmanın onaylanmasına ilişkin tasarı da yer alıyor.

Söz konusu tasarı şöyle: Türkiye ile Almanya Arasında Diplomatik Temsilcilik veya Konsolosluk Mensuplarının Aile Fertlerinin Gelir Getirici İşlerde Çalışmaları Hakkında Anlaşmanın Onaylanmasının Uygun Bulunduğuna Dair Kanun Tasarısı.
AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.