İnternette en iyi olan bakanlıklar belli oldu

Dijital Araştırmalar Derneği'nin araştırmasına göre internet varlıklarını en iyi kullanan bakanlık Gençlik ve Spor Bakanlığı olurken, kabine üyeleri arasında Fikri Işık ilk sırayı aldı.

Dijital Araştırmalar Derneği, "bakanlıklar ile kabine üyelerinin dijital ve sosyal medya performansını etki, güncellik, kurumsallık ve etkileşim odaklı" değerlendirdi.
"Dijital Hükümet 2016" adı verilen araştırma kapsamında 64. Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti'nde görev yapan 27 kabine üyesi ve 22 bakanlığa ait 12 sosyal platform, 48 web sitesi ve 16 mobil uygulamadaki toplam 306 dijital varlık incelendi. Bakanlıkların ve bakanların 2015-16 yılları arasında tüm dijital çalışmaları, etkileşimleri, paylaşımları ve yayınları değerlendirildi.
Araştırmanın sonuçlarına göre dijital varlıkları en doğru kullanan bakanlık Gençlik ve Spor Bakanlığı oldu. Dijital varlıklarını en iyi kullanan diğer bakanlıklar ise Sağlık Bakanlığı, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve Avrupa Birliği Bakanlığı oldu.
Ayrıca 6 sosyal ağ kategorisinde en iyi 5'in açıklandığı Dijital Hükümet 2016 sonuçlarına göre, Twitter'ı Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı; Facebook'u Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı; Instagram'ı Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı; YouTube'u Dışişleri Bakanlığı; Google+'yı ise Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı en iyi kullanan bakanlıklar oldu.
Bakanlar
Web sitesini en iyi kullanan bakanlık, İçişleri Bakanlığı; dijital varlıkları en doğru kullanan bakan ise Fikri Işık olarak belirlendi.

Bakan Işık'tan sonra sosyal medyayı en iyi kullanan bakanlar sırasıyla Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek ve Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.