Şeref Oğuz: Bu bir silah savaşı

Türkiye'de mülteci sayısı 3 milyona yaklaştı. Bu hareket beraberinde ekonomik etkileri de beraberinde getiriyor. A Haber'de yayınlanan Kadraj programında Türkiye'de artış gösteren mültecilerin ekonomik etkileri ele alındı. Programa konuk olan Sabah Gazetesi Ekonomi Müdürü Şeref Oğuz, "Bu bir silah savaşı, bir pazar savaşı, ekonomik savaşın aslında cephede yansımaları" şeklinde konuştu.

"BM'NİN RAF ÖMRÜ ÇOKTAN BİTMİŞ"
Savaş yoksa savaşı da çıkarmak gerekiyor kendine pazar imkanı oluşturmak noktasında. 'Dünya beşten büyüktür'ün altında yatan espri de bu zaten. Şu anda Birleşmiş Milletler bana göre raf ömrü çoktan bitmiş, kullanım süresi dolmuş uluslar arası bir kuruluş. Bunu yöneten beş kişi açıkçası dünyaya çözdüklerinden daha fazla sorun üreten bir yapıya gelmişler. Tam da bu noktada dünyanın gelip sıkıştığı nokta bunun böyle devam edeceğini hala onlar ısrarla sürdürebileceklerini düşünebiliyorlar.
"BİR PAZAR SAVAŞI OLUŞTURULUYOR"
Olay şudur, bunun sonucunda şuna geliyor; Eğer o beş ülke onun dışındaki bütün dünyayı karşılarına alacak ki öyle gözüküyor, imza attıklarında silahıyla, ilacıyla, kimya sektörüyle, petrol ki bu aynı zamanda bir petrol savaşı. Bu aynı zamanda bir kur savaşı, bu aynı zamanda bir silah savaşı, bir pazar savaşı. Bir ekonomik savaşın aslında cephedeki yansımaları…
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.