CNN Türk'ün PKK 'zamanlaması'

Doğan Grubu'na ait yayın organlarında kullanılan 'PKK ağzı' Diyarbakır'daki hain saldırı sonrasında bir kez daha ortaya çıktı. Bir çocuğun yaşamı yitirdiği hain saldırı için CNN Türk, 'PKK'lıların yola tuzakladığı patlayıcı erken patladı' yorumunda bulunarak, güvenlik güçlerini hedef alan saldırıyı meşrulaştırdı.

PKK'nın Silvan'da patlattığı bombanın Fırat Simpil isimli 13 yaşındaki çocuğun bedenini parçalaması, CNN Türk'ü harekete geçirdi. CNN Türk KJ'sinde sanki suçlu olan bombaymış gibi "PKK'lıların yere tuzakladığı bomba erken patladı: 1 çocuk öldü" şeklinde skandal bir yazı yazdı.

Diyarbakır'da Silvan Barajı inşaatı yolu olarak da kullanılan Bağlar Mahallesi Büyük Çeşme Caddesi'nde PKK mensuplarınca önceden yola yerleştirilen patlayıcı infilak ettirildi.
Patlayıcının askeri aracın geçişinden kısa bir süre önce patlatılması sonucu ekmek almak için evden çıkan 13 yaşındaki Fırat Simpil hayatını kaybetti.

CNN TÜRK'TE SKANDAL KJ
Bu haber, CNN Türk'te skandal bir şekilde servis edildi. CNN Türk, HDP'nin zarar görmemesi için PKK'nın patlattığı bombayı "sanki kendi kendine patlamış" gibi verdi.

"SİVİLLER KATLEDİLİYOR" DİYEN MEDYA SUSKUN!
Can Dündar'ın Cumhuriyet'i ile birlikte "TSK sivilleri öldürüyor" diye haberler yapan medya organları sus pus oldu.
Sanki bombayı PKK koymamış gibi, sanki bomba kendi kendine patlamış gibi, sanki ölen 13 yaşındaki bir Kürt çocuğunun katili PKK terör örgütü değilmiş gibi haberler yapmaya devam ettiler..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.