Zaman'dan 'Gazze' için algı operasyonu

Pensilvanya sözcüsü Zaman, 'Ankara, Gazze'ye çerez parasını bile çok gördü!' başlığıyla yayınladığı haberde yeni bir algı operasyonuna imza attı.

Terör devleti İsrail'in geçen yıl Gazze'ye düzenlediği saldırının ardından düzenlenen Kahire Konferansı'na 50 ülke katılmış, konferans sırasında Filistin'in kalkınması adına toplamda 3.5 milyarlık yardım sözü verilmişti. Türkiye'de 200 milyon dolarlık yardım sözünde bulunmuştu.
Türkiye'nin verdiği bu sözü tutmadığını Dünya Bankası'nın verilerine dayandırarak iddia eden Pensilvanya bülteni, yeni bir algı operasyonuna imza attı. Haberde Türkiye'nin sadece 520 bin dolarlık yardım yaptığını savunan Zaman, Türkiye'nin yardımlarını Dünya Bankası üzerinden değil kendi kuruluşları aracılığıyla yaptığını saklayarak, sivil toplum kuruluşları hariç 2008 yılından itibaren toplamda yapılan 294.2 milyon dolarlık yardımı gizledi.
İşte Türkiye Devleti'nin Filistin'e Yaptığı Yardımlar ( STK yardımları dahil edilmemiştir)
2014: 59.2 Milyon Dolar
2013: 63 Milyon Dolar
2012: 50 Milyon Dolar
2011: 26 Milyon Dolar
2010: 28 Milyon Dolar
2009: 48 Milyon Dolar
2008: 20 Milyon Dolar
BÜLENT KENEŞ OPERASYONU BAŞLATTI
Today's Zaman Genel Yayın Yönetmeni Bülent Keneş ve Zaman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Yardımcısı Mehmet Kamış ise sosyal medyadan yaptıkları paylaşımlarla bu algı operasyonunun başlamasını sağladılar.

İşte algı operasyonu kapsamında paylaşılan o tablo:

KAYNAK:HABER10

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.