İşte KONDA'nın merakla beklenen Köşk anketi

KONDA'nın merakla beklenen Cumhurbaşkanlığı seçimleri anketinin sonuçları belli oldu.

İşte KONDA'ya göre Köşk yarışında son oy oranları:
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde anket şirketlerinin araştırma sonuçları ardı ardına yayınlanırken en çok merak edilen araştırmanın sonuçları da sızdı.
Yeni Şafak gazetesi yazarı Abdülkadir Selvi, sektörün en güvenilir markalarından KONDA'nın yaptığı Köşk anketinin sonuçlarını paylaştı.
MAKAS KAPANMIYOR AKSİNE AÇILIYOR!
Selvi, Başbakan Erdoğan'ın masasındaki son anketin KONDA'ya ait olduğunu vurguladığı yazısında ortaya çıkan tabloyu şöyle özetledi: "Başbakan Erdoğan yüzde 55, Ekmeleddin İhsanoğlu yüzde 38, Selahattin Demirtaş yüzde 7.5"
İşte Selvi'nin yazısındaki ilgili bölüm: "Şu ana kadar ANAR'ın, Pollmark'ın ve Genar'ın kamuoyu araştırma sonuçlarına ulaşmıştım.
Başbakan Erdoğan'a yeni sunulan Konda'nın sonuçları da aynı gerçeğe işaret ediyor.
Bu millet ilk turda hem de ezici bir oy oranıyla Erdoğan'ı Cumhurbaşkanlığı'na gönderiyor.
Konda'nın araştırmasına göre; Başbakan Erdoğan yüzde 55, Ekmeleddin İhsanoğlu yüzde 38, Selahattin Demirtaş yüzde 7.5... Erdoğan partisinin 5 puan üstünde.
Ekmeleddin İhsanoğlu ise çatı partilerinin toplamının 5 puan altında.
Erdoğan ile İhsanoğlu arasındaki fark 17 puan."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.