idefix 2024 sonuna kadar 20 kat büyüyecek
1996 yılında kurulan ve Türkiye'nin ilk e-ticaret markalarından olan idefix, hızlı bir dönüşüm ve büyüme sürecine girdi. idefix Türkiye'nin en iddialı e-ticaret platformlarından bir olma yolunda emin adımlarla ilerlerken, idefix Pazaryeri ve E-Ticaret Genel Müdürü Önder Oğuzhan, şirketin bugününü ve gelecek hedeflerini anlattı.
- Ekonomi
- Giriş Tarihi: 16:40 | 16.04.2024
- Güncelleme Tarihi: 14:08 | 19.04.2024
1996'da kurulan Türkiye'nin ilk e-ticaret markalarından idefix, hızlı bir dönüşüm sürecinde. Kitapla başlayan idefix'in hikayesi Türkiye'nin en iddialı e-ticaret platformlarından biri olmaya doğru ilerliyor. Sekiz aylık bir süreçte ürün yelpazesi yaklaşık 200 bin kitaptan, farklı sektörlerden 3 milyon ürüne kadar çıkmış durumda. idefix artık oyuncaktan, anne bebek ve elektronik ürünlerine; market ürünlerinden, mobilya ve ev gereçlerine kadar müşterilerinin ihtiyaç duyacağı birçok alanda seçenekler ve avantajlar sunuyor... Çok hızlı büyüyen markanın 2022-2024 arasındaki büyüme hedefi de tam 20 kat.
idefix Pazaryeri ve E-Ticaret Genel Müdürü Önder Oğuzhan, şirketin bugününü ve gelecek hedeflerini anlatıyor...