idefix 2024 sonuna kadar 20 kat büyüyecek

1996 yılında kurulan ve Türkiye'nin ilk e-ticaret markalarından olan idefix, hızlı bir dönüşüm ve büyüme sürecine girdi. idefix Türkiye'nin en iddialı e-ticaret platformlarından bir olma yolunda emin adımlarla ilerlerken, idefix Pazaryeri ve E-Ticaret Genel Müdürü Önder Oğuzhan, şirketin bugününü ve gelecek hedeflerini anlattı.

1996'da kurulan Türkiye'nin ilk e-ticaret markalarından idefix, hızlı bir dönüşüm sürecinde. Kitapla başlayan idefix'in hikayesi Türkiye'nin en iddialı e-ticaret platformlarından biri olmaya doğru ilerliyor. Sekiz aylık bir süreçte ürün yelpazesi yaklaşık 200 bin kitaptan, farklı sektörlerden 3 milyon ürüne kadar çıkmış durumda. idefix artık oyuncaktan, anne bebek ve elektronik ürünlerine; market ürünlerinden, mobilya ve ev gereçlerine kadar müşterilerinin ihtiyaç duyacağı birçok alanda seçenekler ve avantajlar sunuyor... Çok hızlı büyüyen markanın 2022-2024 arasındaki büyüme hedefi de tam 20 kat.

idefix Pazaryeri ve E-Ticaret Genel Müdürü Önder Oğuzhan, şirketin bugününü ve gelecek hedeflerini anlatıyor...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.