THY 20 yılın en fazla kârını elde eden havayolu oldu! Pandeminin zararını kapattı

Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Bilal Ekşi, havayolu taşımacılığına ilişkin yeni gelişmeleri aktardı. Ekşi, dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu şirketi konumundaki THY’nin, pandeminin yol açtığı zararı büyük ölçüde kapattığını dile getirdi. Dünyada 129 ülkede 340 noktaya uçuş yapan havayolu şirketi olduklarını, iç hatlarda da peş peşe Tokat ve Rize havalimanlarının açıldığını belirten Ekşi, “2021’de yine rakiplerimiz zarar ederken biz son belki yirmi yılın en fazla kârını elde eden havayolu olduk. Havacılığın dünyada emeklemeye başladığı bu dönemde biz koşuyoruz” dedi. Düşük maliyetli taşıyıcılar sistemleri üzerine de çalıştıklarını vurgulayan Ekşi, yüksek fiyat artışları karşısında gündeme aldıkları bagajlı-bagajsız yolcu fiyatlandırmasına ilişkin de bilgi verdi.

İki yılı geçen koronavirüs salgınına karşı alınan önlemlerden olumsuz etkilenen havayolu şirketleri, uğradıkları zararı telafi etmeye çalışıyor. Dünyada havayolu taşımacılığının gözdesi olan Türk Hava Yolları da geçtiğimiz Cumartesi günü Balkanların gözde turizm ülkelerinden Karadağ'ın Tivat şehrine başlattığı seferle 129 ülkede uçuş yaptığı hat sayısını 340'ya çıkarmıştı. Tivat'a yapılan ilk uçuşa ve havalimanındaki törene katılan THY Genel Müdürü Bilal Ekşi ile hava taşımacılığının son durumunu konuştuk.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.