Bayramda kaç kişi seyahat etti? Bakan Karaismailoğlu'ndan flaş açıklama

9 günlük Kurban Bayramı tatili sonrası önemli açıklamalarda bulunan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 11 milyon 809 bin biletli yolcunun hava, kara ve demir yollarını kullanarak, seyahat ettiğini belirtti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, yeni yapılan bölünmüş yol ve otoyollar ile Türkiye'yi konforlu ve sürüş güvenliği yüksek yollar ile donattıklarını belirtti.

Türkiye'nin hava alanlarından sonra yüksek hızlı tren hatları sayısını da artırarak, ulaştırma altyapısını güçlendirdiğini belirten Karaismailoğlu, bayramda yolcu hareketliliğinin hem ekonomiyi hem de turizmi canlandırdığını vurguladı. Karaismailoğlu, "Bayram tatili süresi boyunca 42 bin 688 uçak trafiği gerçekleşti. 5 milyon 794 bin kişi havalimanlarımızdan hizmet aldı. Şehirler arası yolcu taşımacılığı yapan otobüs firmaları 204 bin 658 sefer yaparak; toplam 3 milyon 115 bin yolcu taşıdı. Yine 2 milyon 900 bin kişi demir yolları ile seyahat etti. Bayramda toplamda 11 milyon 809 bin kişi hava, kara ve demir yollarımızı kullanarak seyahat etti" dedi.
Bakan Karaismailoğlu, Asya ve Avrupa yakalarını deniz altından birleştiren Marmaray'ın tatil süresince en fazla tercih edilen raylı sistem olduğunu da belirterek, "Marmaray; 17-25 Temmuz tarihleri arasındaki tatil boyunca her gün ortalama 300 binden fazla yolcu tarafından kullanıldı" dedi.
Bakan Karaismailoğlu ayrıca milyonlarca kişinin bayramda özel araçları ile seyahat ettiğini kaydetti.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.