Dünyanın en prestijli yayınlarından MIT Sloan Management Review içeriği her ay Inbusiness'ta

Dünyanın en prestijli yayınlarından MIT Sloan Management Review (MIT smr), teknoloji, yönetim ve liderliğin dijital çağda nasıl dönüştüğünü, liderlere ilham verecek başarılı örnekler ve kanıta dayalı analizlerle sunuyor.

INBUSINESS MAYIS SAYISINDA YER ALAN ARAŞTIRMALAR
Blok zinciri: prof. mary lacity ve prof. remko van hoek'in yaptığı araştırma birinci nesil blok zinciri uygulamalarının şirketlerdeki kullanımını detaylı bir biçimde ele alıyor. beş örnek şirket uygulaması üzerinden örneklenerek blok zinciri uygulamalarının pratikteki yararları anlatılıyor.
Canlı e-ticaret: Prof. Mıchael Wade & Jialu Shan'ın ortaklaşa hazırladığı makale e-ticaret'in farklı bir versiyonu olan 'canlı e-ticaret' konusunu ele alıyor. başta çin olmak üzere asya ülkelerindeki 'canlı e-ticaret'in' yükselişi ve batılı ülkelerin bu yükselişten çıkartabileceği dersler örnekleriyle anlatılıyor.
Dijital dönüşüm: Prof. Didier Bonnet ve George Westerman'ın covid-19 pandemisiyle birlikte liderlerin değişen dijital ajandası ele alınıyor. araştırmada 'dijital ustalık' kavramının altı çizilerek örnek 'dijitalleşme' uygulamalarıyla şirket liderlerine önemli ipuçları veriliyor.

Detaylar ve daha fazlası Inbusıness mayıs sayısında!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.