Turizmde kış baharı! Ön rezervasyon yüzde 80’lere çıktı

Koronavirüs salgını nedeniyle bu yıl Alplere gidemeyen Rus ve Ukraynalı turistler rotasını Türkiye’ye kırdı. Yüksek talep otellerdeki ön rezervasyonu yüzde 80’lere çıkardı. Yurt dışına çıkamayan yerli turist de bu yıl Türkiye’de kayacak. Kayak turizmi destinasyonları bu kış baharı yaşayacak.

Türkiye'nin önde gelen kayak destinasyonları Bursa Uludağ, Kayseri Erciyes, Bolu Kartalkaya ve Erzurum Palandöken'deki kış otelleri aralık ayında sezonu açmaya hazırlanıyor. Küresel salgın Kovid-19'la mücadele kapsamında Güvenli Turizm Sertifikası'nı alan ve tüm tedbirleri hayata geçiren kış otelleri, pandemiyi de fırsata çevirmeyi başardı. 5 yılı aşkın süredir Rusça konuşulan ülkelerde tanıtım yapan kış otelleri, bu yıl pandeminin de etkisiyle emeklerinin meyvelerini topluyor. Bu otellerin en büyük rakibi olan Alplerdeki İsviçre, Fransa, İtalya gibi kayak destinasyonu ülkeler havayolu trafiğini kapatınca, Rusya ve Ukrayna'daki tur operatörleri rotayı Türkiye'ye kırdı. Türkiye'nin kış turizmine sınırlı kontenjan ayıran TUI gibi devler ise otellerde yer bulma yarışına girdi. Bu yıl yurtdışına kayağa gidemeyen yerli turistin de Türkiye'deki kayak destinasyonlarını tercih edeceğini belirten sektör temsilcileri, salgın nedeniyle aksi bir durum oluşmadığı sürece hareketli bir sezon beklediklerini vurguluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.