Ticaret Bakanlığı, tüketicileri "efsane cuma indirimleri" gibi isimlerle yapılan kampanyalara karşı uyardı
Ticaret Bakanlığı kasım ayında "efsane indirim", "süper indirim" gibi isimlerle yapılan indirimlere karşı tüketicileri uyardı. Bakanlık, yoğunluktan dolayı kötü niyetli satıcıların ayıplı mal gönderme, hiç mal göndermeme veya cayma hakkını kullandırmama gibi birçok mağduriyet yaşatabileceğine dikkat çekti.
- Ekonomi
- Giriş Tarihi: 09:18 | 09.11.2020
- Güncelleme Tarihi: 09:22 | 09.11.2020
Koronavirüs salgınının da etkisiyle tüketicilerin, kolay olması, zaman ve mekan sınırlaması bulunmaksızın çok çeşitli sayı ile türde ve daha düşük fiyattan ürüne ulaşabilme imkanı sunması nedeniyle 'online mesafeli alışverişleri' tercih ediyor. Bu kapsamda bir çok firma özel indirimler yaparak müşteri çekmek için çalışmalar da yürütüyor. Yapılan bu indirimlere ise Ticaret Bakanlığı tarafından inceleme başlatıldı.