Ticaret Bakanlığı, tüketicileri "efsane cuma indirimleri" gibi isimlerle yapılan kampanyalara karşı uyardı

Ticaret Bakanlığı kasım ayında "efsane indirim", "süper indirim" gibi isimlerle yapılan indirimlere karşı tüketicileri uyardı. Bakanlık, yoğunluktan dolayı kötü niyetli satıcıların ayıplı mal gönderme, hiç mal göndermeme veya cayma hakkını kullandırmama gibi birçok mağduriyet yaşatabileceğine dikkat çekti.

Koronavirüs salgınının da etkisiyle tüketicilerin, kolay olması, zaman ve mekan sınırlaması bulunmaksızın çok çeşitli sayı ile türde ve daha düşük fiyattan ürüne ulaşabilme imkanı sunması nedeniyle 'online mesafeli alışverişleri' tercih ediyor. Bu kapsamda bir çok firma özel indirimler yaparak müşteri çekmek için çalışmalar da yürütüyor. Yapılan bu indirimlere ise Ticaret Bakanlığı tarafından inceleme başlatıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.