Son dakika: Süt desteklemeleri ne zaman yatacak? 2020 Çiğ süt desteği ne kadar? Bakan açıkladı

Son dakika... Çiğ süt desteği ne zaman yatacak? Hükümet çiftçi ve üreticilerin yanında olmaya devam ediyor. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından verilen çiğ süt desteklemeleri ve malak desteğinin ne zaman ödeneceği merak ediliyordu. Konu ile ilgili resmi açıklama geldi. Peki, süt desteklemeleri ne zaman yatacak? 2020 Çiğ süt desteği ne kadar? İşte 2020 çiğ süt desteği ödeme takvimi...

Son dakika haberi... Süt desteklemeleri ne zaman yatacak? Tarım ve Orman Bakanlığı tarafınan 2020 yılına ilişkin çiğ süt desteklemelerinin ödeneceği tarih duyuruldu. Üreticilerin merakla araştırdığı çiğ süt destekleme ödeme takvimi belli oldu. Konu ile ilgili merak edilenlere ahaber.com.tr'den ulaşabilirsiniz. Peki, süt desteklemeleri ne zaman yatacak? 2020 Çiğ süt desteği ne kadar? İşte 2020 çiğ süt desteği ödeme takvimi...

SÜT DESTEKLEMELERİ NE ZAMAN YATACAK?

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, "Çiğ süt destekleme ödemeleri kapsamında 262 bin 641 yetiştiricimizin, 2 milyon 635 bin ton çiğ sütü için 353 milyon 849 bin lira destekleme ödemesi, malak desteği ödemesi kapsamında, 3 bin 610 yetiştiricimizin, 10 bin 289 baş malağı için 2 milyon 670 bin lira destek ödemesi ve Kırsal Kalkınma Destekleri kapsamında 413 projeye 58 milyon 235 bin lira olmak üzere toplam 414 milyon 754 bin lira destekleme ödemesini bugün saat 18.00'den sonra çiftçilerimizin hesaplarına yatırmaya başlayacağız." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.