126 ülke 317 şehir

Dünyanın en fazla ülkesine uçan havayolu unvanına sahip olan Türk Hava Yolları'nın hedefinde daha pek çok destinasyon olduğunu anlatan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, mevcut hatları ve yeni rotaları hakkında bilgiler verdi.

Dünyanın en fazla ülkesine uçan havayolu unvanına sahip olan Türk Hava Yolları'nın hedefinde daha pek çok destinasyon olduğunu anlatan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, mevcut hatları ve yeni rotaları hakkında bilgiler verdi. "Sefer yaptığımız 126 ülke ve 317 şehir ile dünyanın en fazla ülkesine uçan havayolu konumundayız" diyen İlker Aycı, "Filo imkanlarımız elverdiği sürece uçuş ağı konusundaki gücümüzü pekiştirmek için çalışmalarımız aralıksız sürecek. Transfer merkezimiz İstanbul dışında frekans artırımlarımıza ayrıca devam ediyoruz. Özellikle başkentimizden önemli başkentlere olan uçuş ağımızı genişletiyoruz. Bu yıl Ankara'dan Roma, Londra, Tiflis, Bakü uçuşlarımızı başlattık" ifadelerini kullandı.
HEDEF İPEKYOLU
Yeni pazarlar için ise çalışmaları sürdürdüklerini anlatan Aycı, şunları kaydetti: "Son olarak Rovaniemi hattımız faaliyete geçti. Diğer taraftan özellikle Amerika ve Asya pazarlarında yeni nokta arayışlarımız sürüyor. Çin'de İpekyolu'nun başlangıcı kabul edilen Xian noktası için hazırlıklarımız sürüyor."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.