İmar barışı başvuru süresi bitti mi? İmar barışı son ödeme tarihi ne zaman? İmar barışı nedir, kimler yararlanabilir?

İmar barışı ile 13 milyon kaçak yapıya fırsat tanındı. Geçtiğimiz yıl Haziran ayında başlayan imar barışı başvurularının 31 Aralık 2018'de sona ermesi planlanıyordu. Ancak yoğun istek üzerine başvurular uzatıldı. İmar barışında şu ana kadar 9.8 milyon kişinin müracaatının alındığı biliniyor. Büyük fırsat sağlayan imar barışı ile ilgili, "İmar barışı başvuru süresi bitti mi? İmar barışı son ödeme tarihi ne zaman? İmar barışı nedir, kimler yararlanabilir?" soruları yoğun şekilde aranıyor. Peki, İmar barışı başvuru süresi bitti mi? İmar barışı son ödeme tarihi ne zaman? İmar barışı nedir, kimler yararlanabilir? İşte imar barışı ile ilgili son dakika gelişmeleri...

İmar barışı ile ilgili düzenleme 2018 Haziran'da başlatıldı. Kısa sürede büyük ilgi gören imar barışına bugüne kadar 9.8 milyon başvuru yapıldı. Kaçak yapıların yasal statü kazanması için büyük önem taşıyan imar barışının 31 Aralık 2018'de sona ermesi düşünülüyordu. Ancak başvuruların ardı kesilmeyince 2019'da da işlemler sürmeye devam etti. 13 milyon yapının yararlanabileceği şekilde planlanan imar barışı ile ilgili araştırmalar sürüyor. İmar barışı başvurusunda bulunmak isteyenler, başvuru süreci ve şartlarını araştırıyor. Peki, imar barışı başvuru süresi bitti mi? İmar barışı son ödeme tarihi ne zaman? İmar barışı nedir, kimler yararlanabilir? İşte imar barışı ile ilgili detaylar...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.