İşçinin işverene maliyeti ne kadar? 2019 işçi maliyeti hesaplama nasıl yapılır?

İşçinin işverene maliyeti her yıl değişiyor. İşçilere yapılan Ocak zammının ardından işverenler veya yeni iş kuracak olanlar maliyetleri hesaplıyor. Bir işçinin işverene maliyeti en çok araştırılan konular arasında yer alıyor. Peki, İşçinin işverene maliyeti ne kadar? 2019 işçi maliyeti hesaplama nasıl yapılır? İşte detaylar...

İşçinin işverene maliyeti binlerce kişi tarafından araştırılıyor. İşçilere yapılan zamlar sonrası, bir işçinin işverene maliyeti de arttı. İşçilerinin maliyetini hesaplamak isteyen işverenler ve yeni iş kurma planı yapanlar işçi maliyeti hesaplama formülünü merak ediyor. Peki, İşçinin işverene maliyeti ne kadar? 2019 işçi maliyeti hesaplama nasıl yapılır? İşte bir işçinin işverene maliyeti...

İŞÇİNİN İŞVERENE MALİYETİ NE KADAR?

2019 yılında asgari ücret 417 TL artışla 2 bin 20 TL oldu. Asgari ücret bin 603 TL'yken bir işçinin işverene maliyeti 2 bin 384 TL'ydi. Asgari ücretin yüzde 26 oranında zamlanmasıyla bir işçinin işverene maliyeti 621 TL arttı. Asgari ücretli bir çalışan için işverenin maaş dahil yaptığı toplam ödeme 3 bin 5 TL, 65 kuruş oldu. İşçi maliyetinin detaylarına göz atacak olursak, 2 bin 558 TL brüt asgari ücret ödemesi, SGK Primi (İşveren Payı) 396,49 TL, İşsizlik Sigorta Fonu (İşveren Payı) 51,16 TL şeklinde gerçekleşiyor. Asgari ücret üzeri çalışanların işverene maliyeti ise maaş oranına göre artış gösteriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.