THY bugün tarihi bir rekor kıracak

Kurban Bayramı tatiline çıkanlar havayolu şirketlerinin de yüzünü güldürdü. Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi, İstanbul’un bugün tarihi bir rekor kıracağını Arife gününe kadar 4 gün içinde bir milyona yakın yolcu taşıyacaklarını söyledi.

Kurban bayramı tatiline çıkanlar sınır kapılarında yoğunluğa yol açarken tatilciler havayolu şirketlerinin de yüzünü güldürdü. Özellikle tatile çıkanlara gurbetçilerin Türkiye'ye gelişleri ile hac kafilelerin gidişlerinin eklenmesi havayolu şirketlerine talepleri daha da artırdı. Havayolu şirketleri de yoğun yolcu taleplerine yetişebilmek adına ek seferler koydu. Tatil beldelerine yer bulmak zorlaştı. Bazı seferlerde ise yer kalmadı. Pegasus Havayolları, yurt içinde 108 ve KKTC'ye 20 olmak üzere toplam 128 ek sefer düzenleyecek. Türk Hava Yolları da 150'si yurt içi olmak üzere toplam 164 ek sefer yapacak. Tatilcilerin en çok ilgi gösterdikleri yerler ise Antalya, Bodrum, Dalaman, Trabzon, Adana KKTC, Beyrut oldu.

"İSTANBUL BUGÜN TARİHİ REKOR KIRIYOR"

Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi, twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Bayram bereketi ve yoğunluğu başladı. Arife gününe kadar 4 gün içinde 6 bin 95 sefer yapıp bir milyona yakın yolcu taşıyacağız. İstanbul bugün tarihi rekor kırıyor. Yüzde 96 doluluk ile 100 bine yakın yolcumuza THY olarak hizmet veriyoruz. Bayramın hoşgörüsü ile hayırlı yolculuklar dilerim" dedi.
DHA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.