THY'nin başarısı dünya gündeminde!

Türkiye’nin küresel ölçekteki en değerli markası olan Türk Hava Yolları’nın Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı, CNN International’ın ünlü ekonomi programı World of Wonder'a konuk oldu.

Türkiye'nin bayrak taşıyıcı markası Türk Hava Yolları 122 ülke ve 304 noktadaki operasyonları ile dünyanın ilgisini çekmeye devam ediyor.

Özellikle son yıllarda yakaladığı başarılar ve açıklanan rekorlar ile adından dünyanın dört bir yanında bahsedilen THY'nin Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı M. İlker Aycı, Amerikan CNN International kanalında Richard Quest'in sunduğu World of Wonder programında konuk oldu.

Türk Hava Yolları'nın başarısında liderlik rolünü üstlenen İlker Aycı, programda Türk Hava Yolları'nın başarı hikayesini aktardı.

"MUHTEŞEM LOKASYON, KUSURSUZ ORGANİZASYON"

Türk Hava Yolları'nı bugünkü başarıya taşıyan dönüm noktalarını, stratejik fırsatları ve hedefleri aktaran İlker Aycı bu başarıyı, "Muhteşem lokasyon, kusursuz organizasyon" sözleri ile özetledi. İstanbul'un dünyanın en çok ziyaret edilen altıncı merkezi olduğunu ve İstanbul'u bir marka değeri olarak değerlendirdiklerini belirten İlker Aycı "İstanbul'un sahip olduğu eşsiz güzellikleri, tarihi ve lokasyonu; planlı, programlı ve organize çalışmalar ile tamamlıyoruz" dedi.

HEDEFLERİN ÜZERİNDE RAKAMLARA ULAŞILDI

Şirketin bugün geldiği noktada kriz yönetiminin de büyük bir önemi bulunduğunu aktaran M. İlker Aycı, 2015 yılında rekor gelir elde eden şirketin başarısının süreklilik arz ettiğini, ancak 2016 yılında yaşanan ve havacılık dünyasını direkt etkileyen olaylar nedeniyle başarı sürecinin duraksadığını söyledi.

İlker Aycı, rekorun hemen ardından kısa süreli bir düşüş yaşanan rakamların 2017 yılında toparlandığını ve başarı sürecinin kaldığı yerden devam ettiğini belirtti. Ayrıca M. İlker Aycı içinde bulunduğumuz 2018 yılında da hem Türk Hava Yolları hem de Turkish Cargo olarak hedeflerin üzerinde rakamlara ulaşıldığını dile getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.