İki telekomünikasyon devi birleşti!

ABD`nin en büyük üçüncü cep telefonu operatörü T-Mobile ile dördüncü operatörü Sprint`in birleşme kararı aldığı bildirildi.

Her iki şirketten yapılan ortak açıklamada, Sprint'in piyasa değerinin yaklaşık 59 milyar dolar olduğu, birleşmenin ardından T-Mobile ismiyle ABD telekomünikasyon sektöründe faaliyet göstermeye devam edecek yeni firmanın da değerinin yaklaşık 146 milyar dolar olacağı belirtildi.
Açıklamada, Sprint'in geçen yılın sonu itibariyle 54,6 milyon kullanıcısının olduğu, T-Mobile'ın ise 72,6 müşterisinin olduğu bilgisine yer verildi.

5G TEKNOLOJİSİNE ODAKLANACAK

Birleşmenin ardından T-Mobile'ın 5G teknolojisine odaklanacağının vurgulandığı açıklamada, şu anki T-Mobile Üst Yöneticisi (CEO) John Legere'nin yeni şirketin CEO'su olmaya devam edeceği kaydedildi.

OLUŞACAK ŞİRKETİN YÜZDE 31'İ HALKA AÇILACAK

Açıklamada, birleşmenin ardından oluşacak şirketin yüzde 42'sine Deutsche Telekom'un, yüzde 27'sine SoftBank'ın sahip olacağı belirtilirken, yüzde 31'inin de halka açık olacağı bildirildi.

Uzmanlar, birleşmenin ardından oluşacak şirketin ABD'nin en büyük birinci cep telefonu operatörü Verizon ile ikinci operatörü AT&T ile daha güçlü şekilde rekabet edebileceğini ifade etti.

Ancak, uzmanlar, ABD'li regülatörlerin birleşmeyi onaylamayabileceğine dikkati çekerek, ABD Adalet Bakanlığının geçen sene AT&T'nin 84,5 milyar dolara Time-Warner'ı satın alma teklifini engellediğine işaret etti. AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.