Air France'ın zararı 170 milyon avro

Fransa'nın başı grevle dertte...Fransız ulusal havayolu şirketi Air France çalışanlarının yüzde 6 zam talebiyle başlattıkları grevlerin 7 günlük maliyetinin 170 milyon euro olduğu bildirildi.

Air France tarafından yapılan yazılı açıklamada, ülkede devam eden grevler hakkında bilgi verildi.

Açıklamada, 22 Şubat, 23 ve 30 Mart, 3, 7, 10 ve 11 Nisan olmak üzere toplam 7 günlük grevin şirkete zararının 170 milyon avro olarak hesaplandığı kaydedildi.
UÇUŞLARIN YÜZDE 25 İPTAL EDİLDİ

Air France'ta pilotlar, kabin ve yer hizmetleri çalışanlarının üye olduğu 11 sendika tarafından çalışma şartlarının iyileştirilmesi ve ücretlere yüzde 6 zam talebiyle başlatılan grevin bugün ve yarın da devam edeceğine dikkat çekilen açıklamada, uçuşların yüzde 25'inin iptal edildiği bilgisi yer aldı.

Buna göre, uzun mesafeli uluslararası uçuşların yüzde 65'i, orta mesafeli uçuşların ise yüzde 73'ü gerçekleştirilebilecek. Grevlerden en çok Paris merkezli seferlerinin etkilendiği belirtiliyor.
SONUÇ ÇIKMADI

Air France çalışanları, daha önce şirket yönetimi ile bir araya gelerek yaptıkları pazarlıklardan bir sonuç çıkmadığını ve 17,18, 23 ve 24 nisan tarihlerinde de greve gitme kararı alındığını duyurmuştu.

Havacılık sektörü uzmanları, Air France çalışanlarının grevinin, şirket tarihindeki en uzun grev, 1998 ve 2014'teki grevlere göre de şirkete maliyetinin daha ağır olacağı uyarısında bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.