Yeşil pasaportlu 1000 tekstil ihracatçısı olacak

İTHİB Başkanı İsmail Gülle: Tekstil ihracatçısı için kapılar ardına kadar açıldı

İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği Başkanı İsmail Gülle, İhracatçıya Yeşil Pasaport Uygulaması için "Atılım Yılı ilan edilen 2017'de ihracatçılarımız vize için boşuna zaman harcamayacak. İhracat bağlantısı için yurtdışına seyahat ihtiyacı duyulduğunda hemen yola çıkabilecek" dedi.

İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) Başkanı İsmail Gülle, bugün Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren İhracatçıya Hususi Damgalı (Yeşil) Pasaport Uygulaması ile ilgili açıklama yaptı. Gülle, "Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın Başbakanımıza, Sayın Ekonomi Bakanımıza ve hükümetimize teşekkür ediyoruz. Tekstil ihracatçısı için kapılar ardına kadar açıldı. İlk etapta İTHİB üyesi 702 firmadan toplam 1000 tekstil ihracatçısı yeşil pasaport sahibi olacak" diye konuştu.

Yurtdışına ihracat bağlantısı kurmak için yapılan iş seyahatlerinde bir günün bile çok kritik olduğunu söyleyen Gülle, şunları söyledi: "Vakit kaybının önüne geçildi. Atılım Yılı ilan edilen 2017'de ihracatçılarımız vize için boşuna zaman harcamayacak. Bağlantı kurmak için yurtdışına seyahat ihtiyacı duyulduğunda hemen yola çıkabilecek. Yeşil Pasaport uygulamasının zaman içinde daha fazla ihracatçıyı kapsayacak hale gelmesini, dış ticaret sermaye şirketleri üzerinden ihracat yapan firmalarımızı da kapsamasını ümit ediyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.