BİM, Harvard üniversitesinde ders konusu oldu

Tüketici odaklı perakende sistemiyle her geçen gün büyüyen BİM, ABD’nin en büyük üniversitelerinden Harvard’da ders konusu oldu. Marketin raporu öğrencilere sunuldu.

Türkiye'de yıllardır perakende sektöründeki liderliğini koruyan BİM'in başarısı ve iş modeli dünyanın en saygın ve ünlü üniversitelerinden Harvard Business School'da MBA öğrencileri için ders konusu oldu. Öğretim Üyesi Michael Chu ve Araştırma Görevlisi Gamze Yucaoğlu tarafından hazırlanan BİM raporu, 10 Mart 2017 Cuma günü MBA dersinde sunuldu. Derse katılan BİM İcra Kurulu Üyesi Haluk Dortluoğlu sunumdan sonra öğrencilerle sohbet ederek onların sorularını yanıtladı.
'İSRAFTAN KAÇINDIK'
Harvard Business School tarafından hazırlanan raporda BİM'in istikrarlı bir büyüme gösterdiği ve bunu da kurulduğu 1995 yılından bu yana kullandığı iş modeline bağlı kalarak başardığı anlatıldı. Güçlü rakiplere rağmen BİM'in liderliği bırakmadığı vurgulanan raporda şirket yöneticilerinin açıklamalarıyla BİM'in gelişimi aktarıldı. Raporda BİM'in iş modeli, örgütlenmesi, özel markalı ürünleri, şube sayısındaki güçlü artış ve Türkiye dışındaki faaliyetlerinin yanı sıra mali tabloları da kapsamlı bir şekilde sunuldu. BİM İcra Kurulu Üyesi Haluk Dortluoğlu konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: "BİM'in başarısının ve iş modelinin dünyanın en saygın okullarından birinde ders konusu olmasından gurur duyduk. Bu ders sadece ticari başarıya değil, sosyal açıdan oluşturulan değere de odaklanıyor. BİM'in işini yaparken topluma sunduğu değerin de akademik dünyanın dikkatini çekmiş olmasından mutluluk duyduk. Sadelik, yalınlık ve israftan kaçınmayı esas alan yaklaşımımızın dünyada birçok farklı alanda uygulanabileceğinin altını çizdik."
Takvim

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.