THY en iyi hava yolu seçildi

İngiltere'nin en büyük tüketici dergisi Which? Magazine'in düzenlediği en iyi performans gösteren hava yolları anketinde, Türk Hava Yolları birinci oldu.

Which? dergisinin her yıl düzenlediği "En iyi performans gösteren hava yolları hangisi?" anketinde kısa mesafeli taşımacılık kategorisinde Türk Hava Yolları bu yıl ilk sırada yer aldı. 7 bin 500 üyenin katıldığı ankette, katılımcılar, koltuk ve kabin konforu, yemek lezzeti, müşteri memnuniyeti ve kalkış zamanlarındaki dakiklik kategorilerinde havayollarına puan verdiler.

Türk Hava Yolları, koltuk konforu ve sunulan yemeklerin lezzeti kategorilerinde 5 yıldız alırken toplamda aldığı yüzde 80 oranında müşteri memnuniyetiyle listenin başında yer aldı. Uzun mesafeli uçuşlarda da Singapur Hava Yolları en iyi havayolu seçildi. Singapur Hava Yolları'nı Emirates ve KLM izledi.

İNGİLİZ HAVA YOLLARI'NIN PUANI İSE DÜŞTÜ
Derginin sonuçlarına göre kısa mesafeli uçuşlarda İngiliz Hava Yolu British Airways katılımcılardan düşük not aldı. Geçtiğimiz yıl yiyecek ve içecek kategorisinde 4 yıldız alan British Airways bu yıl sadece 2 yıldız ile yetindi. Bütçe dostu kategorisinde de sadece 2 yıldız verildi. Kısa mesafeli taşımacılık yapan hava yolları arasında en kötü hava yolu İspanya'ya ailt Vueling seçildi. Avrupa'da ucuz uçuşları ile tanınan İrlandalı hava yolu şirketi Rynair Air de listenin son sıralarında yer aldı. Uzun mesafeli uçuşlarda ise United Airlanes sonuncu geldi.
DHA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.