'Avro Bölgesi 12 ay içinde dağılabilir'

Sentix’in anketine göre, Avro Bölgesi’nin 12 ay içerisinde dağılma olasılığı Yunanistan ve Portekiz’deki sorunlar nedeniyle arttı.

Piyasa beklentilerine ilişkin araştırmalar yapan Sentix'in anketine göre, Avro Bölgesi'nin 12 ay içerisinde dağılma olasılığı Yunanistan ve Portekiz'deki sorunlar nedeniyle arttı.
Sentix'in eylül ayı Avro Bölgesi Dağılma Endeksi (EBI) anketinin sonuçlarına göre, Avro Bölgesi'nin kırılgan durumu önceki aylara göre değişmedi ve eylül ayı sonuçları kasvetli bir tablo çizdi.
Sentix Avro Bölgesi Dağılma Endeksi, geçen ayki yüzde 15,7 seviyesinden bu ay yüzde 16.3'e yükseldi. Bu, ankete katılan yatırımcıların yüzde 16,3'ünün Avro Bölgesi'nin 12 ay içerisinde dağılmasının mümkün olabileceğini düşündüğü anlamına geliyor.
Ankete göre, 2016 yılının Eylül ayında bile Avro Bölgesi'nin çöküş tehdidi tamamen önlenemezken özellikle Portekiz ve Yunanistan ekonomileri, yatırımcılar arasında endişelere neden olmaya devam ediyor.
Söz konusu endeks, 2012 yılının haziran ayından bu yana aylık bazda yayımlanıyor. Endekse ilişkin en yüksek değer yüzde 73'le 2012 Temmuz'da ve en düşük değer ise yüzde 7,6 ile 2014 Temmuz'da kaydedildi.
Bireysel ve kurumsal bin 50 yatırımcının katıldığı son anket ise 22-24 Eylül tarihlerinde gerçekleştirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.