Boeing'den THY'ye rekor teslimat

Türk Hava Yolları bu yıl Boeing'den 26 adet 777 ve 737 teslim alacak.

THY'den yapılan açıklamaya göre şirketin bu yıl altısı 777-300ER, yirmisi Yeni Nesil 737-800 olmak üzere toplamda 26 uçağı filosuna dahil etmesiyle Boeing, Seattle'daki fabrikasından Türkiye'ye rekor sayıda uçak teslim etmiş olacak.
Bu ay içerisinde teslim alınan 777-300ER, küresel taşıyıcının 25. teslimatı olurken, bu yılki 737-800 teslimatları sonrasında THY, Avrupa'daki ikinci en büyük 737 filosuna sahip havayolu şirketi olacak.
Açıklamada görüşlerine yer verilen THY Yatırım ve Teknoloji'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Bolat, THY'nin bugün dünyanın önde gelen havayolu şirketlerinden biri olmasının yanı sıra, tüm dünyayı saran uçuş ağı sayesinde yolcuları için en uzağı yakın kıldığını bildirdi.
Bu başarılarının en önemli etkenlerinden birisinin 310 uçağı aşan filolarına yaptıkları yatırımların oluşturduğunu aktaran Bolat, uzun ve kısa menzilli filolarının önemli bir kısmını oluşturan Boeing ailesinden 2016 yılı içerisinde teslim alacakları 26 uçağın THY'nin sürekli büyümesine önemli bir katma değer sağlayacağını dile getirdi.
Boeing Ticari Uçaklar Avrupa Satış Başkan Yardımcısı Monty Oliver ise şunları kaydetti:
"THY'nin, Boeing'in ürün ve hizmetlerine duyduğu güven bizi son derece mutlu ediyor. THY ile oldukça güçlü bir ilişkimiz mevcut ve sahip oldukları tutkulu büyüme planlarını destekleme konusunda kilit rol oynamaktan ayrıca gurur duyuyoruz."
AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.